Harjoitusvideo ja tunnit Pilates-pajalla, sekä maksut etänä

Ilosi Pilates-pajan pienryhmissä ei oteta kontaktia muihin harjoittelijoihin, matot pestään päivittäin ja harjoittelija voi suojata itseään vielä käymällä käsipesulla ja käyttämällä käsidesiä tunnille tullessa ja lähtiessä sekä suojata itseään peittelemällä jooga/pilatesmattonsa kotoaan tuomallaan isolla puhtaalla pyyhkeellä. Tunneillamme on nyt hyvin kohtuulinen määrä harjoittelijoita ja olemme vedonneet asiakkaisiimme, että pienimmässäkin oiretilassa jäädään kotiin.

Osa asiakkaistamme kuuluu riskiryhmään tai asiakkaan lähipiirissä on riskiryhmään kuuluvia. Haluamme kuitenkin tukea asiakkaidemme terveyttä ja hyvinvointia ja olemme tehneet harjoitusvideon, ja tulossa on lisää materiaalia. Video on editoitavana ja aloitamme oman suljetun YouTube kanavan, jonka tunnukset saa käyttöönsä kurssi- tai sarjakorttimaksun suorittamalla. Tunnusten jakaminen muille kuin ilosi asiakkaille on ehdottomasti kielletty.

Kursseillemme ilmoittautumiset ovat sitovia ja maksuaikaa olemme tarjonneet 10 vuorokautta kurssin alusta. Käytäntömme selviävät tarkemmin Pilates-paja -sivulla. Toistaiseksi kaikki tunnit ohjataan paitsi Baby Pilates ja Seniori Pilates, joiden aloitusta on siirretty (aimmat ilosi uutiset).

Ilosi vastaanotolla ja Pilates-pajalla käydessä hieronta, fysioterapia ja liikuntakurssimaksun saa suorittaa tässä tilanteessa etänä ilosi tilille verkkopankissa: viestikenttään asiakkaan nimi (ellei maksaja) ja mitä maksaa. Tmi ilosi tilinumero: FI94 5104 0020 1165 74 / OKOYFIHH.

Meillä on käytössä myös mobilepay ja kaikki mahdolliset liikuntasetelipalvelut. Esim. ePassilla maksun voi suorittaa etänä ja saan siitä sähköpostivahvistuksen, jolloin pystyn tekemään kassakuitin ja merkinnän kirjanpitoon. Huom! Mobilepayllä maksaessa ei käytetä ilosi puhelinnumeroa vaan etsitään shop = liike, jolloin rahat ohjautuvat ilosi tilille, eikä yrittäjän tilille.

Koronaviruksen tuoma pysähtyminen on paikallaan. Tämä on mahdollisuus pysäyttää oravanpyörässä juokseminen, muuttaa rutiineja ja ulkoilla enemmän? Jos ahdistaa tai on alavireisyyttä, niin tee asioita, joista saat iloa: käsitöitä, kuvataidetta, lue mielenkiintoista kirjallisuutta, keskustele puhelimessa tai tietokoneen välityksellä ystäviesi kanssa? Kun huomion suuntaa positiivisiin ja mieltä parantaviin asioihin – se lisääntyy! Ehkä on tarpeen sulkea mieli medialta ja suojella itseään? Olla ruokkimatta mieltään ikävillä ja ahdistusta lisäävillä asioilla?

Jokainen on itsensä paras asiantuntija.

Ystävällisin terveisin; Ilona Siitonen, ilosi